keskiviikko 1. helmikuuta 2012

60. Historiallinen päivä [minulle ja Annille]

Talvi 2011, estevalkku kotona

Ypäjä 2011

Laatukuvia laatupostaukseen... Kuvat on videolta, ja postaus on muuten vaan sekava... Mutta koittakaa kestää!
Ei ollutkaan eilen poneilla vapaa, vaan käytiin taas illalla maneesilla. Menin Nasulla, käytiin kaikki askellajit läpi. Ei tainnut olla kummallakaan hyvä päivä, poni mietti nimitäin kaikkea muuta kun minua, ja minä mietin kaikkea muuta kun ponia. Saatiin sitten sujumaan jotenkuten, aika huonosti kylläkin, Nasu ei olisi yhtään jaksanut keskittyä, ja oli vähän pohkeen takana. Laukassakaan ei ollut kehumista, mutta vähän paremmin se sujuin kun ravi. Äiti käveli ja ravaili Annin, ja ratsastin sillä sitten kotiin.

Tänään käytiin Annin kanssa ekaa kertaa jäällä! Ei kyllä kun kävelty ja pikkusen ravattiin, vaikka olisi kyllä tehnyt mieli vaan baanailla ympäriinsä. Oikeastaan Anni ei olisi aluksi halunnut mennä jäälle ollenkaan, pysähtyi rantaan seisomaan, tulin alas ja talutin vähän matkaa, menin selkään, käveltiin pari metriä ja taas totaalinen jumitus. No, ajattelin että jos vaikka taluan järven toiseen rantaan, ja sieltä lähetään kävelemään, kun kaverit ei ole ihan vieressä tarhailemassa. Oltiin toisella puolella järveä, ja en tietenkään päässyt sitten selkään! Menen tavallisesti Annin selkään jakkaralta tms, mutta ei siellä jäällä sellasia ollut, eli piti vaan hypätä kyytiin, ja sitä ei ainakaan helpottanut se, että poni pyöri ympyrää ja säntäili ja oli nyt muutenkin häslä. Mulla meni hermo, ja sekään ei auttanut asiaa, pahensi vaan, ja lopulta siten talutin takaisin pihaan ja menin kentän aidalta selkään. Ei yhtään ärsyttänyt kun olin rämpinyt järven päästä päähän ja kengät täynnä lunta. Toiseen päähän minä raahasin ponia, takaisin päin poni raahasi minua. Päästiin sitten siitä rannasta käpsyttelemään jäälle, poni oli ihan normaali, ja mun ärsyynnys unohtui kun oli niin kivaa (:

Laitelkaas niitä erikoispostaustoiveita, mitä haluaisitte?

6 kommenttia:

  1. Se ei ehkä onnistu, kun mulla ei ole ainakaan vielä mitään elokuvatyökalua :( Ja videoiden lisääminen on myös aika mahdotonta, kuvia pystyn lataamaan nyt kumminkin!

    VastaaPoista
  2. Et tarvii elokuvatyökalua..tee vaan normaali missä ei ole mitään efektejä yms.......:) Videopostausta mäkin kannatan..!!

    VastaaPoista
  3. Mutta siis miten saa laitettua videoita peräkkäin, vai tarkotatteko että laitan vaa ihan yksitäisen videon? (:

    VastaaPoista