keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

187. Myday

Pieni lomayllätys ja kiitos teille kaikille 550 lukijalle! :) Kuvailin siis eilen myday-videon. Älkää odottako mitään sellaista, mitä edellinen videopostaus oli, koska Roosa teki sen (Roosa on ihan superhuippuyberhyvä videontekijä) ja tämä oli minun ensimmäinen itse tehty videopostaus ikinä. Musiikit eivät tosiaankaan ole minun itse valitsemiani, koneeltamme löytyi kolme kappaletta ja päätin käyttää niitä, koska en jaksanut ladata  mitään uutta...

Kumminkin, yllätyin itsekin, että sain tämän kuvattua ja koottua melkein itse! Veeti kuvaili estevalkun, mutta muuten minä tein oikeastaan kaiken. Loppu on vähän huono, mutta muuten olen ihan tyytyväinen tähän suurelta osin. Tosin tästä nyt tuli aika pitkä, melkeen kymmenen minuuttia, mutta ehkä joku jaksaa katsoa :)



Tänään olen tosiaan lähdössä Vantaalle, Roosalle, loman loppuun asti. On kyllä kiva lähteä sinnekkin, viime kerrasta on ihan liian pitkä aika...

43 kommenttia:

  1. Onks veeti sun veli? Ja tää oli tosi kiva!:)

    VastaaPoista
  2. kuka toi poika on ? xd

    VastaaPoista
  3. Tää oli tosi kiva ja oot kaunis! :)

    VastaaPoista
  4. kuka tuo sun valmentaja on? kuulostaa ihan mun vanhalta ratsastuksenopelta, Sarilta..:) oli tosi kiva video:)

    VastaaPoista
  5. Tosi kiva video! Ja osaat ratsastaa tooosi hyvin! :)

    VastaaPoista
  6. Tosi kiva! Tee näitä jatkossakin :) Mä oon muuten ainakin jossai vaiheessa 550. lukija :D Hyvä tyyli Veetillä ratsastaa :) Ihana tuo Taigan minikarsina!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti ja joo enköhän mä tee :) ja jepjep ;) :)

      Poista
  7. Tätä olis voinu kattoo vaikka 10tuntia!;) sulla on ihana tommonen hiirulaisen ääni!:) tommonen ihanan lempee! mun veli on myös Veeti. Olet TOSI kaunis!:)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiittos :) hah ei ehkä ihan niin pitkää videopostausta kumminkaan ;)

      Poista
  8. :DDDDD et tiiä mite pahasti kuolin tos mis revit annii peräs ja veeti oli kyyis

    VastaaPoista
  9. Veeti ja Anni oli aika loistavia tuossa ridapätkässä :) Mainio postaus Vengul. Ihanat lapset ja ponit miulla!

    -äde-

    VastaaPoista
  10. oli tosi kiva video :) lisää tämmössiä! miks sun valmentaja huutaa sulle ennen joka estettä että jalat? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. koska mun pitää muistaa antaa pohjetta ennen estettä, kun meillä on ollut välillä vähän ongelmia hypätessä :) ja se saa muutenkin jotain reaktiota aikaan :D

      Poista
  11. Sul on ihana ääni ja kiva postaus (: oks toi ella siun pikkusisko ? ja ihana se taikan karsina! :'D

    VastaaPoista
  12. toi veeti keikku kivasti annyn selässä XD

    VastaaPoista
  13. millä maneesilla käytte?

    VastaaPoista
  14. Ootpas söpö :) ! Tosi kiva tää! Tee joskus lisää.

    VastaaPoista
  15. Asuuko teidän tallissa 4 hevosta/ponia ?
    En tiennyt että siellä asuu myös tuo shetlanninponi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo asuu :) Taika tuli vasta vähän aikaa sitten.

      Poista
  16. Tuu jo kotiin, ikävä!
    T.Musti

    VastaaPoista
  17. onko toi veeti sun veli vai poiikis vai??:D

    VastaaPoista
  18. Söpö shetu <3 Onko toi shettis teidän oma?:) eli kuinka monta hevosta/ponii teillä on??
    Tosi kiva myday:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei oo oma vaa ylläpidossa, meil on nytkotona kolme:) kiitti!

      Poista
  19. Kyllä sä olet kaunis

    VastaaPoista