keskiviikko 28. joulukuuta 2011

43. Pikapostaus

Pahoittelen heti alkuun, että en ole nyt postaillut pariin päivään, mutta en vaan ole yksinkertaisesti kerennyt. Ja eilen, kun olin saanut vihdoin alettua kirjottamaan, niin tietysti sillon tuli ne inhottavat sähkökatkot! Meillä oli niitä,  ja sitten pihastamme kaatui yksi iso mänty, ja koko piha on täynnä roskia, mutta pahemmilta tuhoilta vältyttiin (:

Nytkin olen kirjastoissa, ja mulla on vähän kiire, niin postailen aika lyhyesti, ja ei tule kuvia :(

Sunnuntaina 25.12 kävin hyppäämässä molemmat ponit maneesissa. Laitettiin vähän enemmän esteitä, kun maneesissa ei ollut ketään. Anni meni tosi hyvin, sillä menin loppuun 80-100cm radan pätkän, ja poni oli ihan super! (: Nasulla hypättiin ihan pieniä, varmaan 50-70cm vaan.

Maanantaina 26.12 menin itse Nasulla ilman satulaa, keskityin lähinnä tasaiseeen tahtiin ja että liikkui nätisti, tein paljon isoja ympyröitä ja suoralla uralla. Nasu oli silloinkin hieno. Annilla menivät mun pikkuveli- ja sisko, lähinnä käyntiä mutta myös jonkin verran ravia.

Tiistaina 27.12, eilen siis, Nasulla pidin vapaan, ja Annilla kävin maastolenkin + maneesissa ravit & laukat. Maastossa mentiin paljon metsäpoluilla käyntiä, mutta raviakin ja laukkapätkän. Annilla oli aivan järjetön kiire kokoajan jonnekkin, ja ei olisi halunnut mua huomioida ollenkaan. Ja menin kaiken lisäksi sillä pehmeällä kumikuolaimella, jee :D

Yritän nyt postailla niin paljon kun mahollista, ja viimestään perjantaina kirjottelen uudestaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti