tiistai 20. joulukuuta 2011

39. Monta pientä estettä ennen joulua

En ookkaan nyt vähään aikaan kirjotellu, kun on ollu niin paljon tekemistä (:

Lauantaina kun mentiin maneesille Nasulla, siellä olikin joku kouluvalmennus, ettei päästykkään ratsastamaan sinne, niin poni saikin sitten vain vajaan puolen tunnin maastokävelyn.

Sunnuntaina kävin hyppäämässä Nasulla, meillä oli kaks pystyä ja kolme kavalettia. Toisen pystyn alla oli hurjan pelottava pilvi, jota Nasu verkatessa tuijotteli. Aluksi kavaleteilla muutamia erilaisia tehtäviä, sit hypättiin muutama pitempikin juttu. Nasu meni nätisti, paitsi että sillä oli hurjasti vauhtia, kun oli kaksi kevyttä päivää takana. Muutamat pukitkin oli mukana ;)
Annilla meni sunnuntaina mun serkku ja sen kaveri, kun ne kävi meillä, ja itse myös ravailin ja laukkailin vähän.

Maanantaina, eli eilen, olin Nasulla maneesilla ilman satulaa :D Matkoilla vähän "säikähteli" ja pomppi, mut maneesissa meni hyvin. Ei menty kovin pitkään, vähän väistöjä ja vaihtoja ja muuta semmosta. Annilla oli vapaa, kun mulla oli illalla joulujuhla, niin en sen jälkeen viitsiny enää lähteä ratsastamaan.

Tänään molemmat ponit maneesilla! Nasulla olisi pitäny olla estevalkku, mutta kun valmentaja ei päässyt tulemaan, niin hypättiin ihan muuten vaan. Ei laitettu kun pitkille sivuille okseri ja pysty ja kaksi kavalettia ympyrälle. Alkuun poni vähän häslä, ja mä vähän myös, mut lopuks kun mentiin molemmat esteet niin, että pysty oli 85cm ja okseri varmaan 75-80cm, ja Nasu oli ybersuperhieno! ♥

Anni toimiikin nykyään vaan alkeisponina, sillä tänään mun pikkusisarukset (sisko 4v. & veli 10v.) sekä mun serkut englannista ratsasti sillä (: Anni oli ihmeellisen kärsivällinen ja rauhassa! Lopuksi mäkin menin kunnolla hetken. Oli aika herkkä ja kuuliainen.

Tuli nyt pitkä ja kuvaton teksti mut huomen vois laittaa jotain (;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti