perjantai 21. joulukuuta 2012

164. Kolme yötä jouluun on

Joululoma! Päästiin tänään koulusta jo aikaisemmin, koska oli vaan juhla ja todistusten jako. Olin siis jo valoisan aikaan kotona, ja kerkesin pitkästä aikaa vähän kuvailemaan ponejakin. Tälläisia kuvapostauksia alkaa kyllä tulla jo vähän liian usein, mutta jos nyt vielä tämän kerran.
 
 
 
 









Tänään on kyllä kaikki mennyt ihan putkeen, ja oon tosi ilonen nyt. Syitä on monia, mutta varmaankin kaikista suurin on se, että saan puhelimeni takaisin huomenna! Se on ollut korjauksessa, joten olen joutunut olla melkein kuukauden ilman puhelinta, ja voitte uskoa että ei ole ollut ihan helppoa. On niin ihanaa saada se vihdoin takaisin, paras joululahja ♥ Toinen on tietysti loma, ja todistus, koska keskiarvoni oli 9,3 (parempi kuin viimeksi, vaikka olin varma että en enää ikinä saa yhtä hyvää!), mikä on minulle ihan älyttömän paljon. Erityisen iloinen olen siitä, että enkku oli 9, koska en ole siinä kovin hyvä.. No, nyt on tietysti hyvä aloittaa joululoma :)

Nyt on varmaan pieni postaustauko, koska ei ole oikeastaan mitään tulossa, jouluksi menen mummolaan. Mutta sitten sen jälkeen Roosa tulee taas meille, niin saatte kunnon postauksia niin paljon kun vaan jaksetaan tehdä!



6 kommenttia:

  1. Aws mitä kuvia <3 ja vähän sul oli hyvä toi keskiarvo :d mul oli vaa 7.7 xd

    VastaaPoista
  2. vähän kivoja kuvia ! :) ja kiva kuulla kerranki et joku muukin pärjää koulus tollei ku ain lukee näit "heh mun ka oli 7.0", nii hienoo :) !

    VastaaPoista
  3. Ihana tää uusi ulkoasu (tai siis huomasin vasta nytten tän :D)! Ja onnea hyvästä keskiarvosta! :)

    VastaaPoista
  4. Miten tuon tykkäsin ja en tykännyt pystyy laittamaan tuohon ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. menet muokkaamaan ulkoasua, niin siellä on laatikko 'blogitekstit', sieltä pitäisi löytyä :)

      Poista