lauantai 1. joulukuuta 2012

155. Haaste + pientä ilmoitusasiaa

 
Hyrrr kun on kylma! :o
 [En muuten tosiaankaan tiedä, mikä ongelma bloggerilla on tämän postauksen kanssa, kun tämä on osittain valkoisessa laatikossa tms ja kuvat ovat missä sattuu...]
 
Säännöt

Vastaa haastajan 11 kysymykseen
Keksi 11 uutta kysymystä
Haasta 11 bloggaajaa
Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät.
Kiitä Haasteen antajaa. Kiitos Jennille! :)


 
1. Mikä vuodenaika on paras?
- Kesä, ehdottomasti! Talvessa on kyllä se hyvä, että pääsee maastoilemaan jos/kun on lunta, mutta nyt on vaan niiiin kylmä...

 

2. Kuka on idolisi?
- Anny! ;) no okei, ei mulla silleen ketään kunnollista idolia ole, kaikki hyvät ratsastajat.

3. Miksi kirjoitat blogia?
- Aloin kirjoittamaa tätä, kun monella kaverilla oli blogi ja niitä oli kiva lukea, niin tein omankin. Ja onhan tämä tosi kivaa, tietysti olisi vielä kivempaa jos saisi kuvia ja voisi tehdä parempia postauksia.

4. Mitä toivot joululahjaksi?
- en tiedä vielä, ei ole mitään suurempaa mutta varmaan jotain pientä kivaa poneille ja itselle.

5. Kuinka vanha olet ?
- 13.

6. Mikä on lempiaineesi koulussa?
- Kotitalous.

7. Osaatko ratsastaa laukanvaihdot?
- riippuu ponista/hevosesta, Annilla ja Nasulla osaan ainakin ;)

8. Saako muut ratsastaa hevosellasi/ponillasi?
- No joo, Annilla saa melkeimpä kaikki ratsastaa, jotka on sille sopivan kokoisia, Nasusta olen vähän tarkempi.

9. Minkälainen persoonasi on ?
- Öhöm? :D

10. Tuletko hyvin toimeen muiden kanssa?
- Yleensä joo, riippuu tietysti ihmisestä. Mulla on vaan kavereita ja hyviä kavereita, ei ketään vihamiehiä tietääkseni.

11. Montako henkeä perheeseesi kuuluu?
- 5 ihmistä ja 8 eläintä


Muutamia kuvia viime talvelta:



Anny ja Roosa
 
 
Siiri, minä ja ponit maastoon lähdössä
 



© Roosa



super poni!
© Siiri
Noniin, nyt on sitten sekin tehty. Mutta tosiaan, oli siis tarkoitus ilmoitella blogin tulevaisuudesta, tai miten sen nyt sanoisikaan. Minullahan ei useimmiten ole ketään kuvaajia täällä kotona, sen takiahan blogi on nyt syksyn aikana painottunut enemmän kisoihin. Mutta mites nyt, kun niitä kisoja ei enää ole? En halua lopettaa bloggaamista kokonaan, mutta kun en vaan jaksa kirjoittaa postauksia, missä ei ole kuvia ollenkaan, tai sitten vaan jotain tarhakuvia tms. Mutta ajattelin nyt, että tässä joulua odotellessa tekisin muutamia erilaisia tai vähemmän erilaisia postauksia. En siis mitään joulukalenteria jossa on 24luukkua, vaan muutaman kivan postauksen. En nyt niistä sen enempää kerro, tuleepa sitten yllätyksenä. Ja joulun jälkeen suunniteltiin että Roosa tulisi meille taas pitkästä aikaa, eli silloin sitten ainakin tulee kunnollisia postauksia. Eli ei me ainakaan vielä lähdetä talviunille ;)



 Vaikka blogiin ei siis tulekaan joulukalenteria, niin minulla semmoinen kumminkin on. Monta vuotta olen aina jouluna saanut Kinder-kalenterin, eikä siihen vaan ikinä kyllästy!

Onko teillä lukijoilla joulukalentereita? Jos on, niin millaisia?

10 kommenttia:

  1. mulla on joulukalenteri, myöskin kinder:) se on kyllä vaan niin paras, mullakin on ollut se jo tosi monena vuonna:)

    VastaaPoista
  2. kinder <3 mulla on se ollu kans tosimonta vuotta :D

    VastaaPoista
  3. toi mun ilme tossa xD ja venlaaa mäkituun sinne kuvaa sua joskus! ja muutenki <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no eikä oot tosi söpö ♥ ja jooo pitää kattoo millo pääsisit! (:

      Poista
  4. kinder todellaki<3 hämmennyin äske koska sä sait luukusta joulupukin ja mä nallen:D:O ps ikävä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäki ihmettelin kun tuli joulupukki, ku sehän tulee yleensä vasta jouluaattona :o mut mullakii teitä kaikkii ♥

      Poista
  5. sulle on haaste mun blogissa :)! http://fanny-ja-ponit.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. mulla on lehestä tullu kuvakalenteri, perus suklaakalenteri ja sitten joku ihme "yllätys"kalenteri:D

    VastaaPoista
  7. sama kun sulla, kinder <3 :))

    VastaaPoista
  8. The Kinder is best!!!

    VastaaPoista