torstai 28. kesäkuuta 2012

132. Teknisiä ongelmia - tauko tulossa

Otsikko kertookin paljon, eli jo tuttuun tapaan meidän kone ei suostu yhteistyöhön... Sen takia en ole nyt postaillut pitkään pitkään aikaan, mutta nyt olen mummini kanssa parin päivän lomalla Tampereella, ja täältä hotellista löysin aivan ihanat, nopeat koneet ;) Mutta nyt blogi joutuu siis valitettavasti jäämään tauolle, koska en millään pysty kirjoittamaan rikkinäisellä koneella, mutta heti kun se saadaan toimintaan taas, jatkan blogin pitämistä entistä ahkerampana! Nyt minulla on kumminkin iso työ edessä, sillä en ole viikkoon pääsyt lukemaan muiden blogeja, ja koska luen ainakin 20 blogia, niin minulla on nyt moonta postausta luettavana ;)

Tein nyt ulkoasusta tämmöisen aivan hirveän, tylsän ja värittömän, mutta kun blogi palaa taas toimintaan, muutan sen täysin kokonaan :) 

10 kommenttia:

  1. millä oot tehny ton sun bannerin?

    VastaaPoista
  2. Uusi lukija olen :) Vihdoin ja viimein mää tämän blogin löysin, olen jo sitä ettiskellytki :D

    VastaaPoista
  3. Hei! Sain susta ja Nasusta näpsäistyä muutaman kuvan tänään Jumping Kemiössä, siinä aamuisessa 100cm Derby-luokassa. Kiinnostaisiko nähdä kuvia? (: Jos kiinnostaa, voit ottaa yhteyttä sähköpostitse anniposti@gmail.com

    terv. Anni L.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo olisi tosi kiva saada (: Laitan sulle sähköpostia :)

      Poista
  4. Olipas kiva löytää tää sun blogi, kun omistat tuon Annyn, mä meinaan tunnen tuon ponin. (: Muutaman kerran olen mennytkin sillä vielä silloin, kun se oli Keiramon Tallilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijaa, kiva (: se on kyllä ihjan huippuponi ! (;

      Poista
  5. oisko mahdollista, että joskus tulis edes pikkupostaus? :)
    terveisin nimim. "kyllästynyt odottamaan" :D

    Blogi on aivan mahtava, ponisi ovat tosi kivan näköisiä!

    VastaaPoista
  6. http://aiinon.blogspot.fi/2012/07/haaste.html

    Sulle olis haaste :)

    VastaaPoista
  7. Tulis jo postaus nyt on jo heinäkuun 27 pvä. :0

    VastaaPoista