maanantai 11. kesäkuuta 2012

127. Sorsasalossa GP-kisoissa + ponien kuulumisia

Tulikin pitkästä aikaa se fiilis, että jaksaisi tehdä postausta (: Se varmaankin johtuu siitä, että olen saanut räpsittyä vähän kuvia, joita tekin nyt saatte katsella.

Viikonloppuna olin siis Sorsasalossa GP-kisoja katsomassa, joka päivä. Perjantaina ja lauantaina olinkin vain katsojana, mutta sunnuntaina olin sitten radalla töissä Tiian kanssa. Sunnuntai olikin ylivoimaisesti kivoin päivä, myöskin sen takia että sieltä sai sitten ilmaista ruokaa, ja söinkin varmaan viisi palaa mustikka piirakkaa ja saman verran puolen litran pepsi maxeja, säästyi kyllä aika paljon rahaa! Mutta alla nyt kumminkin muutama lauantaina otettu kuva.






Nasuhan on nyt viikon kävelyllä ja Annillakin on kevyempiä päiviä miitin jälkeen, niin olen lyönyt kaksi kärpästä yhdellä iskulla ja kävelyttänyt molemmat samaan aikaan, eli siis Nasulla olen ratsastanut ja Anni on tullut narun päässä. Tähän mennessä on sujunut oikein hyvin, kumpikin tykkää käydä yhdessä maastoilemassa. Sen takia nyt ei varmaan hirveästi postauksia tule, mutta huomenna menen kumminkin Annilla estevalkkuun, jossa on myös muuta erikoisohjelmaa [ josta kerron sitten myöhemmin... ;) ] ja sitten perjantaina lähden Kuvansiin katsomaan kisoja, joten niistä varmaankin sitten kirjoittelen. Loppuun vielä muutama laidunkuva poneista!



5 kommenttia:

  1. ei ois pitäny paljastaa paljonko söit, etteivät ens kerralla rajota meijä syömisii ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ainii voiei :D:D:D nooooooooooooo mut mä en syöny sitä ruokaa nii otin sen tilalle pari mustikkapiirakkaaa ;)

      Poista
  2. Just olikos viime Kuorpparissa, että kanttiini on tarkoitettu maksaville asiakkaille, ei toimihenkilöille! Mutta mitä pienistä, mun yksi kaveri söi 5 dallaspullaa sunnuntain aikana! =D ja kyllä niitä omaankin mahaan hujahti, kun ilmaiseksi sai!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mutta vähintä mitä reippaille toimihenkilöille voi tarjota, on edes se ruokkiminen; ))!

      Poista
    2. niimpä :D mä olisin kyllä voinu syödä vielä pari palaa lisää, mutta päätin sitte säästää muillekki vähän... ;)

      Poista