keskiviikko 2. marraskuuta 2011

12. Hengenvaarallista touhua :D

Tänää ajattelin eka, et otetaan iha rauhalline ja rento päivä, mut suunnitelmat muuttuu, ja yleensä sen muutoksen aiheuttaa mun huuuuuurjan rauhallinen rakasponi ... ♥ No ei menin kyllä ilman satulaa, ja laittelin siinä aluks puomijuttuja kun poni vaelteli irti maneesissa. Sit selkään ja alkuun paljon ravityöskentelyä, aluks vaan kipitti altapois, ja Annin ravi kun ei ole maailman mukavampia nii mä olin siellä aivan kuollu :D Mut lopulta sain vähän rentoutuu ja hidastaa jotenkuten. No laukassa ryntäili puomeille ku ne ois 120cm esteitä, vaikka ne oli noin 10cm maapuomeja... No mutta mentiin sitte pikkuristikoita ja muita yksittäisiä, ja sitte n.40-60cm jumppasarja, mistä sekä minä että poni tykättiin kovasti. Loppuun muutama vähän isompi, ehkä 80-90cm pomppu, ja ne pomput ei muuten ollu ihan pieniä ;)) Sai kyllä ottaa ihan kunnolla kiinni, ja varsinkin kun melkeimpä kaikki esteet oli suhteutettuja linjoja, niin esim. poni otti kuuden askeleen sijasta neljä (: Hengissä selvittiin, myös maastolenkistä pimeässä metsässä. Mutta eipä ollu mitään muuta ihmeellistä sitten ;) Ponilla muuten taitaa taas perjantaina olla vapaa, kun mun jääkiekkohullut iskä ja pikkuveli haluu mennä koko perheen voimin mennä kattomaan Kalpa-Jokerit matsia että sinne meni tallipäivä (: Mutta huomenna mennään jos päästään ja kirjottelen sitten!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti